Wszystkie

Czy jest możliwość wysyłki zamówionego towaru na wskazany adres?

Oczywiście, wysyłamy towar kurierem GLS, za pobraniem - 27zł lub po otrzymaniu przedpłaty - 21zł.
Wysyłka za granicę - eksportujemy nasze produkty na wszystkie kontynenty za pośrednictwem międzynarodowego kuriera. Profile 3metrowe wysyłane są transportem specjalistyczym, a ceny ustalane są indywidualnie.

W jakich godzinach można odwiedzić salon sprzedaży i dokonać zakupów?

Zapraszamy od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00

W jaki sposób można uzyskać informację na temat asortymentu i wsparcie przed zakupem?

Warto zacząć od naszej strony internetowej - zachęcamy do zapoznania się z Inspiracjami oraz ze Wsparciem.
Na pozostałe pytania odpowiemy mailowo lub telefonicznie. Zachęcamy do kontaktu!

Czy w mogę zwrócić zakupiony towar?

Tak, jeśli towar jest nowy i nieuszkodzony - na podstawie dowodu zakupu. Po ocenie Kierownika ds. Jakości, w ciągu 14 dni roboczych, wydawana jest decyzja na temat reklamacji.
Reklamacja nie obejmuje produktów specjalnie wykonywanych dla Klienta.

Czy produkty TOPMET objęte są gwarancją?

Tak, udzielamy rocznej gwarancji na wszystkie produkty i akcesoria TOPMET.
Na źródła i taśmy LED firmy OSRAM udzielamy 3 letniej gwarancji (przy zastosowaniu akcesoriów OSRAM).

Czy cała oferta firmy TOPMET jest dostępna od ręki?

Systemy oświetleniowe i oprawy LED wykonywane są na zamówienie, czas realizacji to 5-7 dni roboczych.
Profile i akcesoria specjalnego przeznaczenia dostępne są w 90% w magazynie głównym , przy siedzibie firmy. Standardowe produkty dostępne są na miejscu.

W jakich odcinkach są sprzedawane profile LED i klosze? Czy można zamówić niestandardową długość?

Profile i klosze sprzedajemy w odcinkach 1 i 2 metry. Istnieje możliwość zamówienia profili w odcinkach 3 i 4 metry (przy odbiorze osobistym ).
Oczywiście, docinamy profile wedle życzenia Klienta – warunkiem jest minimum 50szt danego wymiaru. Czas realizacji – 3dni robocze.

Jak złożyć zamówienie? Czy można odebrać towar osobiście w siedzibie firmy?

Zachęcamy do składania zamówień drogą elektroniczną, telefonicznie, faxem lub osobiście.
Odbiór osobisty jest możliwy w godzinach pracy salonu, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.

Najczęściej zadawane pytania

Czy jest możliwość wysyłki zamówionego towaru na wskazany adres?

Oczywiście, wysyłamy towar kurierem GLS, za pobraniem - 27zł lub po otrzymaniu przedpłaty - 21zł.
Wysyłka za granicę - eksportujemy nasze produkty na wszystkie kontynenty za pośrednictwem międzynarodowego kuriera. Profile 3metrowe wysyłane są transportem specjalistyczym, a ceny ustalane są indywidualnie.

W jakich godzinach można odwiedzić salon sprzedaży i dokonać zakupów?

Zapraszamy od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00

W jaki sposób można uzyskać informację na temat asortymentu i wsparcie przed zakupem?

Warto zacząć od naszej strony internetowej - zachęcamy do zapoznania się z Inspiracjami oraz ze Wsparciem.
Na pozostałe pytania odpowiemy mailowo lub telefonicznie. Zachęcamy do kontaktu!

Czy w mogę zwrócić zakupiony towar?

Tak, jeśli towar jest nowy i nieuszkodzony - na podstawie dowodu zakupu. Po ocenie Kierownika ds. Jakości, w ciągu 14 dni roboczych, wydawana jest decyzja na temat reklamacji.
Reklamacja nie obejmuje produktów specjalnie wykonywanych dla Klienta.

Czy produkty TOPMET objęte są gwarancją?

Tak, udzielamy rocznej gwarancji na wszystkie produkty i akcesoria TOPMET.
Na źródła i taśmy LED firmy OSRAM udzielamy 3 letniej gwarancji (przy zastosowaniu akcesoriów OSRAM).

Czy cała oferta firmy TOPMET jest dostępna od ręki?

Systemy oświetleniowe i oprawy LED wykonywane są na zamówienie, czas realizacji to 5-7 dni roboczych.
Profile i akcesoria specjalnego przeznaczenia dostępne są w 90% w magazynie głównym , przy siedzibie firmy. Standardowe produkty dostępne są na miejscu.

W jakich odcinkach są sprzedawane profile LED i klosze? Czy można zamówić niestandardową długość?

Profile i klosze sprzedajemy w odcinkach 1 i 2 metry. Istnieje możliwość zamówienia profili w odcinkach 3 i 4 metry (przy odbiorze osobistym ).
Oczywiście, docinamy profile wedle życzenia Klienta – warunkiem jest minimum 50szt danego wymiaru. Czas realizacji – 3dni robocze.

Jak złożyć zamówienie? Czy można odebrać towar osobiście w siedzibie firmy?

Zachęcamy do składania zamówień drogą elektroniczną, telefonicznie, faxem lub osobiście.
Odbiór osobisty jest możliwy w godzinach pracy salonu, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.