Wsparcie Unii Europejskiej

Regulamin współpracy

 

Warunki sprzedaży Topmet Light - Regulamin Współpracy

 

1. Składanie i realizacja zamówień

1.1. Zamówienia w Topmet Light Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu ul. Ostrowska 354 (nr KRS: 0000942962, nr NIP: 7820006790, nr REGON: 630501295) należy składać za pomocą platformy B2B. Alternatywnie w uzasadnionych przypadkach zamówienia mogą być przesyłane mailowo w formacie .xls lub .csv na adres orders@topmet.pl. Plik powinien zawierać takie informacje jak indeks (zgodny z obowiązującym cennikiem), ilość (wyrażona w jednostce sprzedaży).  Dostęp do systemu zamówień B2B jest udzielany przez TOPMET po weryfikacji.

1.2. Zamówienia są potwierdzane przez Topmet Light pisemną informacją zwrotną. Brak pisemnego potwierdzenia nie wywołuje skutków prawnych złożonego zamówienia. Zamówienia w firmie Topmet Light są obsługiwane przez wyspecjalizowany do tego Dział Obsługi Klienta (Customer Service).

1.3. Czasy realizacji na produkty TOPMET znajdują się w cenniku oraz na platformie B2B. Termin realizacji zamówienia może różnić się od deklarowanego w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: działania siły wyższej; niemożliwego do przewidzenia braku surowca (aluminium) na rynkach światowych; nagłych awarii parku maszynowego w procesie produkcji.

1.4. Ceny na produkty TOPMET prezentowane w cenniku określone są na warunkach EXW Poznań.

1.5. Profile LED oferowane są w długościach i wersjach kolorystycznych podanych w katalogu, cenniku oraz na platformie B2B. Pozostałe długości są możliwe do zamówienia po indywidulanych ustaleniach.

1.6. W sprzedaży hurtowej oferujemy  produkty w pełnych opakowaniach. Informacja dot. ilości w opakowaniach zbiorczych znajduje się w cenniku oraz  platformie B2B.

1.7. Minimalna wartość zamówienia realizowanego na terenie Polski wynosi 2000 zł netto. Dla zamówień zagranicznych wewnątrzunijnych minimum wynosi 500EUR. Dla zamówień wymagających odpraw celnych minimum to 1000EUR. W przypadku odbiorów osobistych dla zamówień poza unijnych minimalna wartość zamówienia wynosi 1500EUR. Odbiór osobisty towarów dla krajów spoza UE wymaga odprawy celnej dokonywanej przez Topmet Light. Koszty odprawy ponosi Topmet Light dla zamówień o wartości powyżej 2.000EUR, w innym przypadku naliczana jest opłata 50EUR. Topmet Light może zrealizować zamówienia o wartościach mniejszych niż podane powyżej, jednak przy naliczeniu opłaty za „obsługę małego zamówienia” w kwocie 200PLN/ 50EUR/ 50 USD.

1.8. Klient dokonując zakupu w Topmet Light akceptuje regulamin dostaw i gwarancji dostępny tutaj: http://www.topmet.pl/pl/polityka-prywatnosci/

1.9. Dokument sprzedaży nie jest wysyłany wraz z towarem. Dostarczany jest w formie elektronicznej (e-faktura) lub pocztą tradycyjną w zależności od preferencji klienta. Dostęp do dokumentów sprzedaży umożliwia również system e-commerce B2B

 

2.   Realizacja wysyłek

 2.1. Towar jest pakowany i wysyłany przez Topmet Light. Odbiór osobisty z Magazynu Głównego Topmet Light (ul. Ostrowska 532a, 61-312 Poznań, w godzinach pracy magazynu) wymaga wcześniejszych uzgodnień z działem Customer Service, w tym podania danych osoby odbierającej i numeru pojazdu oraz ustalenia daty odbioru. Przy odbiorze zamówienia należy podać pracownikowi Magazynu Głównego TOPMET Light : Numer dokumentu WZ, nazwę firmy lub numer NIP, imię i nazwisko osoby odbierającej. Ryzyko utraty bądź uszkodzenia takiej przesyłki przechodzi na klienta w momencie wydania towaru osobie odbierającej lub spedytorowi.

W przypadku wyboru przez klienta opcji odbioru własnego, winien on nastąpić w terminie 5 dni roboczych od dnia postawienia towaru do dyspozycji klienta i zawiadomieniu go o tej okoliczności. Do dni roboczych nie wlicza się sobót.  Opóźnienie w odbiorze własnym skutkuje naliczeniem przez Topmet Light opłaty za rozpakowanie w wysokości 200 PLN/ 50 EUR/ 50 USD.

2.2. Topmet Light oferuje wysyłkę spedycją w określonej cenie, ale nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia, uszkodzenia wynikające z obsługi firmy spedycyjnej. Dokonanie wysyłki wymaga wyraźnego uzgodnienia stron w zakresie jej warunków, w szczególności formuły INCOTERMS 2020 która będzie dotyczyć konkretnej wysyłki.

2.3. Topmet Light pokrywa koszty transportu przesyłek zawierających produkty o maksymalnej długości 2m, w przypadku przekroczenia minimalnej wartości wysyłki określonej dla danej strefy. Podział na strefy wraz z minimalną wartością wysyłki oraz aktualny cennik kosztów transportu jest przesyłany razem z cennikami produktów. Koszty wysyłek profili i kloszy o długości większej niż 2m ustalane są indywidualnie, z zastrzeżeniem pkt 1.6.

2.4. Wysyłki częściowe na życzenie klienta są realizowane zgodnie z pkt. 2.2. oraz 2.3.

2.5. Każde domówienie traktowane jest jako nowe zamówienie. Zasady wysyłek, termin realizacji oraz minimumzamawianego towaru dotyczą każdego zamówienia z osobna.

2.6. Profile oraz klosze przycinane na wymiar oferowane są wyłącznie po zaakceptowaniu wyceny indywidualnej. Topmet Light zastrzega sobie prawo do żądania zadatku przed rozpoczęciem realizacji takiego zamówienia.

 

3.   Warunki płatności

 3.1. Podstawowym sposobem płatności jest przedpłata na konto wg otrzymanej pro-formy. Istnieje możliwość zaoferowania płatności odroczonej z określoną kwotą kredytu kupieckiego po kilkuetapowej weryfikacji wiarygodności płatniczej klienta.

3.2. Realizacja wysyłek w przypadku przedpłaty jest realizowana po wpłynięciu kwoty na konto Topmet Light. Płatność powinna być zrealizowana w ciągu pięciu dni od daty złożenia zamówienia. W innym przypadku zamówienie może zostać anulowane. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą czas realizacji zamówienia liczony jest od od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy bądź pozytywnej autoryzacji płatności.

3.3. W przypadku płatności odroczonej towar dostarczany klientowi pozostaje własnością Topmet Light do chwili uiszczenia przez klienta w całości należności. 

3.4. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Autopay S.A.

3.5. Dostępne formy płatności: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro.

3.6.  W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

 

4.   Pozostałe warunki

 4.1. Za możliwości zastosowania i skutki wykorzystania towarów dostarczonych przez Topmet Light w określonych rozwiązaniach konstrukcyjnych klienta odpowiada klient, nawet jeżeli Topmet Light był włączony jako doradca lub konsultant w przygotowanie konstrukcji i finalnego produktu klienta. Inny zakres odpowiedzialności wymaga wyraźnych pisemnych uzgodnień. 

4.2. Prawa majątkowe do wszelkich dóbr niematerialnych, objętych ochroną ustawy prawo własności przemysłowej oraz ustawy o prawie autorskim, w szczególności utworów chronionych prawem autorskim, patentów na wynalazki, wzorów użytkowych, znaków towarowych, nazw handlowych, oznaczeń pochodzenia, nazw pochodzenia, topografii układów scalonych, projektów racjonalizatorskich, informacji co do prawidłowego stosowania wynalazków, innych wiadomości i doświadczeń o charakterze technicznym bezpośrednio nadające się do stosowania w działalności gospodarczej i naukowej, informacji o charakterze organizacyjnym i innych, udostępnionych klientowi przez Topmet Light w wyniku wykonywania relacji handlowych, stanowią własność  Topmet Light. Zrealizowanie zamówienia nie implikuje przyznania żadnej licencji.  Klient nie ma prawa do  wykorzystania towarów ani do ich kopiowania, powielania czy udostępniania osobom trzecim w innym celu aniżeli użytkowanie zakupionego towaru. 

4.3. Topmet rezerwuje sobie prawo dokonywania zmian konstrukcyjnych wynikających z rozwoju osiągnięć technicznych w stosunku do proponowanych w aktualnej ofercie sprzedaży. 

4.4. Prawem właściwym dla niniejszych warunków i umów pomiędzy stronami jest wyłącznie prawo polskie. W kwestiach nie unormowanych postanowieniami niniejszych warunków stosuje się odpowiednio przepisy kodeksu cywilnego. 

4.5. W przypadku sporządzenia umów i warunków zakupu w języku polskim i obcym, językiem autentycznym kontraktu jest język polski. W przypadku różnic pomiędzy polskojęzyczną wersją umowy a obcą, rozstrzygające znaczenie ma brzmienie wersji polskiej. 

4.6. Wszelkie zmiany niniejszych Warunków oraz zmiany umów pomiędzy stronami wymagają dla swej ważności formy  pisemnej. 

4.7. Jeżeli klient ma status konsumenta, a umowa sprzedaży została zawarta na odległość  to klient ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni.

Warunki gwarancji jakości - zasady reklamacji dostaw dla Klienta

 

1. Gwarancja

 1.1.   Gwarant tj. TOPMET LIGHT KŁOSOWICZ WIŚNIEWSKI sp. z o.o., (dawniej TOPMET LIGHT Kłosowicz Wiśniewski i Wspólnik s.j.). udziela gwarancji na przedmiot umowy przez okres 12 (dwunastu) miesięcy od daty sprzedaży. Dłuższy niż wymieniony w zdaniu poprzedzającym okres gwarancyjny obowiązuje jedynie w przypadku wyraźnego oświadczenia TOPMET LIGHT w tym zakresie.

1.2.   Gwarant zapewnia sprawność przedmiotu umowy oraz zachowywanie przez niego zadeklarowanych parametrów technicznych przez okres gwarancyjny.

1.3.   Gwarant zobowiązuje się w ramach gwarancji do:

  • bezpłatnego usunięcia wad fizycznych  albo
  • dostarczenia wolnego od wad przedmiotu umowy albo
  • zwrotu zapłaconej ceny

1.4.   Wybór realizacji obowiązków gwarancyjnych określonych w pkt 3 należy do Gwaranta. W szczególności Gwarant oświadcza, że zwróci Nabywcy cenę towaru, jeżeli jego naprawa lub wymiana wymagałaby nadmiernych kosztów bądź byłaby z innych powodów utrudniona albo niecelowa.

1.5.   Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje tylko wady ujawnione w okresie obowiązywania gwarancji,  powstałe z przyczyn tkwiących w przedmiocie umowy. Wyłączone z zakresu ochrony gwarancyjnej są:

  • uszkodzenia powstałe wskutek niezgodnego z instrukcją obsługi lub zasadami rozsądnej wiedzy technicznej:  użytkowania, przechowywania,  montażu lub demontażu, chyba że montaż lub demontaż dokonywany był przez Gwaranta
  • skutki normalnego zużycia
  • spadek strumienia świetlnego w lm (dotyczy taśm LED)
  • mechaniczne uszkodzenia
  • nieprawidłowe działanie powstałe wskutek okoliczności zewnętrznych, niezależnych od Gwaranta (np.: parametry sieci elektrycznej nabywcy, wystąpienie temperatury zagrażającej produktowi)
  • skutki wystąpienia siły wyższej

TOPMET LIGHT oświadcza, że oczekiwane przez Nabywcę wyższe parametry światła (w szczególności: w zakresie barwy, strumienia, powtarzalności barwy, współczynnik oddawania barw) niż zadeklarowane przez producenta, nie stanowią podstawy do rozpoczęcia procedury gwarancyjnej, jak również nie są równoznaczne z niezgodnością przedmiotu umowy z umową”.

1.6.   Obsługa gwarancyjna  będzie świadczona przez Gwaranta w jego siedzibie  z możliwością naprawy u Nabywcy, jeżeli według rozeznania Gwaranta naprawa w siedzibie Gwaranta okaże się niemożliwa lub niecelowa bądź tak wyniknie z porozumienia stron.

1.7.   Warunkiem realizacji obowiązków gwarancyjnych przez TOPMET LIGHT jest okazanie Gwarantowi reklamowanego towaru wraz z  nienaruszoną etykietą producenta oraz dowodu zakupu.

1.8.   Gwarant poinformuje Nabywcę o decyzji w sprawie roszczenia gwarancyjnego i o wyborze realizacji jednego z obowiązków gwarancyjnych określonych w pkt 3 nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania pisemnego zgłoszenia i od dnia zwrotu wadliwego przedmiotu umowy. Gwarant zwróci również Nabywcy koszt transportu przedmiotu gwarancji, do wysokości kosztu najtańszego możliwego transportu wykonywanego przez wyspecjalizowane w tym zakresie podmioty.

1.9.   Niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia przedmiotu umowy od dnia  jej wydania Gwarantowi do dnia jej odebrania przez Nabywcę ponosi Gwarant.

1.10. Wysyłka reklamowanego produktu do Gwaranta oraz samodzielny demontaż produktu przez Nabywcę przed uznaniem odpowiedzialności z tytułu gwarancji następuje na koszt i ryzyko Nabywcy.

1.11. Wyłączona zostaje do granic winy umyślnej odpowiedzialność odszkodowawcza Gwaranta. Wyłączenie odpowiedzialności dotyczy w szczególności jakichkolwiek strat pośrednich lub bezpośrednich pozostających w związku z wadami części zamiennych oraz utraty korzyści, które nabywca lub podmiot trzeci mógłby osiągnąć, gdyby Gwarant nie wydał nabywcy produktów obarczonych wadami.

1.12. Spory wynikające z niniejszej gwarancji rozstrzygać będzie sąd powszechny miejscowo właściwy dla siedziby Gwaranta.

1.13. Powyższa Gwarancja obowiązuje na terenie Unii Europejskiej­­. Dla usunięcia wszelkich wątpliwości Gwarant oświadcza, że gwarancja obowiązuje jedynie pomiędzy TOPMET LIGHT a bezpośrednim Nabywcą produktu, którego dotyczy gwarancja. W szczególności wyłącza się możliwość roszczeń gwarancyjnych dalszych (pośrednich) nabywców.

1.14. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień nabywcy wynikających  z niezgodności dostarczonego przedmiotu umowy z umową.

 

 2. Reklamacje

 2.1.   Reklamacje mogą dotyczyć następujących niezgodności: jakości towaru niespełniającej wymogów określonych europejskimi normami i aprobatami technicznymi, różnic wynikających z ilości towaru wskazanej na fakturze i dokumencie WZ oraz faktycznie dostarczonej, różnic co do rodzaju towaru wskazanego na fakturze i dokumencie WZ, a faktycznie dostarczonego oraz stanu opakowań.

2.2.   Zamawiający ma obowiązek potwierdzenia dostawy oraz sprawdzenia jej niezwłocznie po otrzymaniu towaru. Wszelkie uszkodzenia oraz braki należy udokumentować w postaci protokołu, zdjęć lub przy odbiorze osobistym na dokumencie WZ.

2.3.   Z towaru zakupionego w Topmet Light można zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 7 dni od daty odebrania przesyłki/towaru ( z zastrzeżeniem pkt 4.7). Jest to możliwe tylko, jeśli produkt nie był używany, nie został w żaden sposób zniszczony, posiada oryginalne opakowanie a kupujący posiada oryginał dokumentu zakupu. Chęć dokonania zwrotu należy zgłosić na reklamacje@topmet.pl .

2.4.   Topmet Light nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia i braki powstałe podczas rozładunku, podczas transportu dokonywanego na koszt i ryzyko Zamawiającego oraz wadliwego składowania towaru u Odbiorcy towaru.

2.5.   Zamawiający zobowiązany jest starannie zbadać zawartość zamówienia w momencie wydania towaru i potwierdzić jego odbiór na dokumencie WZ wystawionym przez Topmet. Zamawiający powinien ustalić przy odbiorze ewentualne braki lub uszkodzenia towaru. O stwierdzonych brakach lub uszkodzeniach towaru Zamawiający powinien powiadomić Topmet niezwłocznie, czyli w dniu dostawy, nie później jednak niż w ciągu 7 najbliższych dni roboczych.

2.6.   W przypadku braków lub uszkodzeń towaru powstałych w trakcie transportu, Zamawiający powinien przy odbiorze przesyłki sporządzić protokół szkodowy lub dokonać adnotacji na dokumencie WZ, w przeciwnym razie utraci on roszczenia odszkodowawcze względem przewoźnika lub firmy Topmet.

2.7.   Zgłoszenie reklamacyjne powinno zostać wysłane drogą mailową i powinno zawierać:

  • Firmę/ osobę która zgłasza reklamację,
  • Nr dokumentu sprzedaży Fv/??/??, FvE/??/??,
  • Spis reklamowanych towarów zawierający rodzaj, ilość i powód reklamacji, (brak, uszkodzenia, towar inny niż zamawiany itp.),
  • Prawidłowo wypełniony protokół szkody (Wzór-Zdjęcie 1),
  • Dokumentacja fotograficzna ( w przypadku uszkodzeń mechanicznych),

2.8.   Topmet Light zastrzega sobie prawo do rozpatrywania reklamacji w ciągu 14 dni roboczych( za wyjątkiem przypadków indywidualnych pisemnych  ustaleń pomiędzy klientem a firmą Tompet Light ).

2.9.   Firma Topmet rozpatrywać będzie jedno jakościowe i ilościowe zgłoszenie reklamacyjne dotyczące jednego numeru dokumentu sprzedaży.

2.10. Zgodnie z obowiązującym Prawem Przewozowym Klient, który zauważył uszkodzenie przesyłki po odjeździe kuriera może zgłosić ten fakt telefonicznie firmie kurierskiej.Przewoźnik ma obowiązek przysłać kuriera na miejsce dostawy w przeciągu 7 dni od daty doręczenia przesyłki w celu spisania protokołu uszkodzenia.

UWAGA! Wszelkie cechy nieoryginalnego opakowania np. taśma klejąca przewoźnika oznaczać może potencjalne uszkodzenie przesyłki.

2.11. Reklamacje na uszkodzenia mechaniczne nie powstałe podczas transportu (brak widocznych uszkodzeń na paczce) będą rozpatrywane wyłącznie po przesłaniu do opiekuna klienta dokumentacji fotograficznej uszkodzonych towarów.

2.12. Firma Topmet Light zastrzega sobie prawo do odebrania uszkodzonych lub niekompletnych towarów jako warunek do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.

2.13. Zgłoszenie reklamacji nie przerywa terminu płatności za reklamowany towar i nie zwalnia klienta przed obowiązkiem terminowej zapłaty.

2.14. Topmet nie ponosi odpowiedzialności z jakiegokolwiek tytułu za uszkodzenia spowodowane przez Zamawiającego lub osoby trzecie oraz błędy projektowe i wykonawcze osób trzecich.

 

Klauzula informacyjna RODO

Na okoliczność tego, że Państwa dane osobowe mogą być przetwarzane przez TOPMET informujemy jak poniżej, mając na względzie wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”):

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest TOPMET LIGHT KŁOSOWICZ WIŚNIEWSKI sp. z o.o., (dawniej TOPMET LIGHT Kłosowicz Wiśniewski i Wspólnik s.j.).
  2. Z Administratorem można się kontaktować:
  • pisemnie, na adres: 61-312 Poznań ul. Ostrowska 354
  • za pomocą poczty elektronicznej, na adres:  biuro@topmet.pl
  1. Administrator danych osobowych przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów oraz na podstawie udzielonej zgody.
  2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu/celach:
  • realizacji umów zawartych z naszymi kontrahentami i w związku z tymi umowami
  • w celach statystycznych
  • w pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody.
  1. W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
  • organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
  • inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem przetwarzają dane osobowe
  1. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 4, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
  2. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
  • prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
  • prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
  • prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym),
  • prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych
  • prawo do przenoszenia danych
  • prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych
  1. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Topmet Light, Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.
  2. W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie przez Panią/Pana danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny.
  3. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa.
  4. Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, natomiast nie będą profilowane.

 

Postanowienia końcowe

 Niniejszy dokument wiąże strony. Domniemywa się zgodę na wszystkie jego postanowienia w przypadku dokonanej transakcji.

  1. Prawem właściwym do stosowania i interpretacji niniejszego dokumentu jest prawo polskie.
  2. Sądem  do rozpatrywania ewentualnych sporów jest sąd powszechny  właściwy dla siedziby TOPMET LIGHT.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.

Ustawienia

Szanujemy Twoją prywatność. Możesz zmienić ustawienia cookies lub zaakceptować je wszystkie. W dowolnym momencie możesz dokonać zmiany swoich ustawień.

Niezbędne pliki cookies służą do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej i umożliwiają Ci komfortowe korzystanie z oferowanych przez nas usług.

Pliki cookies odpowiadają na podejmowane przez Ciebie działania w celu m.in. dostosowania Twoich ustawień preferencji prywatności, logowania czy wypełniania formularzy. Dzięki plikom cookies strona, z której korzystasz, może działać bez zakłóceń.

Więcej

Tego typu pliki cookies umożliwiają stronie internetowej zapamiętanie wprowadzonych przez Ciebie ustawień oraz personalizację określonych funkcjonalności czy prezentowanych treści.

Dzięki tym plikom cookies możemy zapewnić Ci większy komfort korzystania z funkcjonalności naszej strony poprzez dopasowanie jej do Twoich indywidualnych preferencji. Wyrażenie zgody na funkcjonalne i personalizacyjne pliki cookies gwarantuje dostępność większej ilości funkcji na stronie.

Więcej

Analityczne pliki cookies pomagają nam rozwijać się i dostosowywać do Twoich potrzeb.

Cookies analityczne pozwalają na uzyskanie informacji w zakresie wykorzystywania witryny internetowej, miejsca oraz częstotliwości, z jaką odwiedzane są nasze serwisy www. Dane pozwalają nam na ocenę naszych serwisów internetowych pod względem ich popularności wśród użytkowników. Zgromadzone informacje są przetwarzane w formie zanonimizowanej. Wyrażenie zgody na analityczne pliki cookies gwarantuje dostępność wszystkich funkcjonalności.

Więcej

Dzięki reklamowym plikom cookies prezentujemy Ci najciekawsze informacje i aktualności na stronach naszych partnerów.

Promocyjne pliki cookies służą do prezentowania Ci naszych komunikatów na podstawie analizy Twoich upodobań oraz Twoich zwyczajów dotyczących przeglądanej witryny internetowej. Treści promocyjne mogą pojawić się na stronach podmiotów trzecich lub firm będących naszymi partnerami oraz innych dostawców usług. Firmy te działają w charakterze pośredników prezentujących nasze treści w postaci wiadomości, ofert, komunikatów mediów społecznościowych.

Więcej