W TOPMET Light nieustannie udoskonalamy nasze narzędzia współpracy z Państwem

Kompleksowa obsługa klienta pod jednym adresem email

Do Państwa dyspozycji jest dedykowany zespół Obsługi Klienta obsługujący zamówienia, wysyłki, reklamacje i jest źródłem informacji o naszych produktach.
Dla ułatwienia kontaktu wprowadziliśmy jeden adres kontaktowy orders@topmet.pl, za którym stoi sztab ludzi – Customer Service.

Nasi przedstawiciele handlowi, przypisani do rejonów i klientów, są także dostępni dla Państwa potrzeb i zapytań ofertowych.

Wygodny system zakupów na platformie b2b.topmet.pl

Zamawianie produktów może być jeszcze prostsze. Nasz Opiekun Handlowy umożliwi Państwu dostęp do naszej platformy b2b.topmet.pl, dzięki której:

– zyskają państwo dostęp do oferty TOPMET Light

– samodzielnie złożą Państwo zamówienie

– sprawdzą Państwo stan magazynowy i prześledzą archiwalne zamówienia
oraz faktury

– dokonując zamówień przez platformę B2B dostaną Państwo dodatkowy rabat
i uzbierają punkty lojalnościowe

Jeszcze szybsza finalizacja zamówień dzięki najnowszym rozwiązaniom technologicznym

Teraz szybciej niż kiedykolwiek otrzymają Państwo emailowo:
– potwierdzenie przyjęcia zamówienia ze wskazaniem dostępności składowych zamówienia

– potwierdzenie spakowania i wysłania towaru – dokument wydania towaru
z numerem listu przewozowego do łatwego śledzenia transportu zamówienia (współpracujemy z UPS i RABEN)

– zaoszczędzą Państwo czas i pieniądze dzięki naszym e-fakturom
(bez drukowania i przesyłania dokumentów drogą tradycyjną)

– dzięki elektronicznemu systemowi obiegu dokumentów Comarch DMS
i systemowi ERP do zarządzania naszymi procesami magazynowi wszystkie zamówienia realizowane są jeszcze szybciej

Zobacz także

european flag